Hella Good

Nu har jag ställt mig i bostadskö i Sthlm. Fan va duktig jag känner mig. Det kanske finns en chans att jag får en lägenhet. Om sisådär 10 år. Det är bara 200 000 före mig i kön. Grattis. Jag känner hur vuxenpoängen bara formligen rasar in; först bankkort, sen körkort, ICA-kort, COOP-kort, Åhléns-kort, JC-kort... Do I need to say more?

Stavgång - en ytterst underskattad form av motion. Man ser lite halvtöntig ut, men det är liksom det som är grejen med det hela. Jag är ju halvtöntig så det passar mig alldeles utmärkt. Träna på Friskis ska jag göra ikväll. I need it.  O jag har läst en massa goa (o nyttiga!) recept på www.nlife.se - en högst besöksvärd sida! Mitt nya liv har ju börjat. Synd bara att jag föll för frestelsen av en glass igår. Crap.

Snart snart snart får jag gå hem. Lugnt värre är det här. O trött värre är jag.
God morgon! (Eller snarare god natt...)


Kommentarer
Postat av: mariah

Men så du planerar att flytta?? Kram

2008-07-28 @ 19:37:05
Postat av: Anonym

ja, framför allt JC-kort har jag hört ska vara en specialitet för alla vuxna ;)

2008-08-08 @ 14:33:56
Postat av: jossan

namn, vem behöver det?

2008-08-08 @ 14:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0