Fasta dag 2

Jaha det här var ju kul. Hade skrivit världens värsta inlägg o så försvinner allt. Kul. Not. Dessutom har jag världens värsta huvudvärk oxå. Jag försöker igen. Annars skiter jag i det. Att jag aldrig lär mig; skriv i Word först!

Här är mitt delikata måltidsupplägg för dagen:

Morgonmål: 1 dl ananasjuice + 2 dl vatten
Frukost: 1,5 dl äppelmust, 1-2 koppar örtte
Förmiddag: 1 dl grönsaksjuice, 1-2 koppar örtte
Lunch: 3/4 buljongtärning + 3,5 (icke att förglömma!) kokande vatten
Eftermiddag: 1 dl ananasjuice + 0.5 dl vatten
Middag: Värm 1 dl grönsaksjuice + 1/4 buljongtärning + 2 dl vatten
Kvällsmål: 1,5 dl äppelmust + 0.5 dl vatten
Läggdags: 1 kopp örtte

Detta ska jag göra i en dag till o har gjort i en dag. O idag ska jag jobba. Crap. Jag orkar inte. Vill bara krypa ner i sängen igen o försvinna. Nu ska jag duscha innan min enormt goda frukost väntar. 

Jag klagar inte, det är bara som ni tror. ^^

O jag drömde om att äta på McDonald's i natt. Something is terribly wrong here. Indeed it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0