Boring Planet

Not much to do here. Sitter på jobbet o försöker få tiden o gå. Inte mkt man kan göra nu. Dom flesta sover o ja, då kan man inte göra så mkt.  Nu hade jag visst skrivit inte så mkt att göra tre ggr. Oj, fyra.

Idag blir det Sthlm för hela slanten. Eftersom jag inte har något socialt liv här i Blge så får det bli till o umgås me min kära mor med bihang i helgen. Aja, va är en bal på slottet?

O jag ska se The Dark Knight nästa fredag! Det bara är så! Om jag så måste gå själv.

Tackar som frågar, det går jättebra med min fasta. Sista dagen idag, sen får jag börja äta så smått igen. Känner mig som en ny person (sort of).


See ya suuuuuckers!

Kommentarer
Postat av: Bea

Yeay, the dark knight! :D "Why So Serious" - The joker HeHeHe Jag ser fram emot!!!

KRAM

ps. skönt att det gått bra med fastan :)

2008-07-18 @ 12:29:10
URL: http://msmoonlight.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0