Relax, take it easy - yeah right!

Usch va jag är stressad. Stressad över att jag inte har pluggat tillräckligt. Stressad över att vi har redovisning av fältrapporten på torsdag. Stressad över att jag inte har tränat på två (!) veckor. Stressad över att allt går så långsamt. Stressad över allt allt allt. Det är skitjobbigt. Känslan vill liksom inte försvinna. Det började igår när jag skulle skriva ut fältrapporten o det inte funkade. Jag gjorde än det ena, än det andra, men inget, absolut inget funkade. Till slut så fixade det sig iaf o det är jag grymt tacksam för! Tack Linda! <3

Jag tror att jag har haft för höga ambitioner med va jag skulle hinna med. Jag tänkte att jag skulle va så duktig o att allt skulle bli så bra. I början av terminen så läste jag o skrev anteckningar inför varje föreläsning, men nu så har jag sänkt den ribban ganska så mkt. Nu har jag inte läst nåt. Inget alls. Så jag måste läsa allt nu inför hemtentan. Det är en ganska stor anledning till att jag är stressad tror jag.
Men jag måste slappna av. O det nu. Innan jag får en hjärtattack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0