Myndig, men bara i vissa fall

Hemma hos mamma i Kristinehamn igen vilket betyder HEMTENTA. Uschamejen för den asså. Så jäkla tråkig. O dessutom går inge bra för mig. Min plan va att jag skulle starta datorn för att skriva lite, men oj va mkt jag har skrivit. Or not. xD Jag ska verkligen ta tag i mig själv i morron. Jag måste verkligen göra det, annars hinner jag inte bli klar. Ska klippa mig i morron oxå. :D

O nu har det äntligen skett: I've got a piercing! :D Weeey! Men jisses va mamma blev arg när hon såg mig igår. xD Utskällning så det heter duga. Men jag är faktiskt myndig. Fast bara i vissa fall verkar det som.
Så här ser jag numera ut iaf. (O ja, det blåste som tusan ute i fredags. Därav min oerhört snygga frisyr.)


image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0