Min hälsena mår dåligt

Vet egentligen inte va jag ska skriva för smart. Är superhungrig så hjärnan funkar inte riktigt.

Måste iaf berätta va jag drömde härom natten. Vaknade med ett ryck. Jag mådde dåligt, både fysiskt o psykiskt. Jag trodde verkligen att min pappa var död. Det var som en kalldusch. Jag drömde att han dog i en trafikolycka, jag kunde liksom se det framför mig. O så berättade min mamma (även fast mina föräldrar är skilda) att han hade dött. Jag bara grät o grät o grät. Jag vill aldrig mer drömma nåt sånt. Jag visste inte om drömmen var verklighet eller inte så jag fick typ hindra mig själv från o lyfta telefonluren o ringa pappa. Ringde honom dock på eftermiddagen o kollade så att han faktiskt levde. O mkt riktigt så gjorde han det. Puh.

Redovisning idag. It's over! :D Jippi!!! "Bara" hemtentan kvar nu, sen har jag avslutat min första hela kurs på socionomprogrammet. :) Hoppas dock att nästa kurs blir roligare. Den här har varit så tråkig som det bara kan bli. Gaaah.

Jag har ont i hälsenan. Jag tror det är intensivjympan från i måndags som spökar. Jäkla intensivjympa! Never more! Pappa tipsade mig om några övningar jag kunde göra för att det skulle bli bättre så nu står jag på en av mina Harry Potter-böcker o stretchar. xD Haha.

Mat kanske är en bra idé o äta? Gröt, det gillar vi. :)

Kommentarer
Postat av: narin

Du ska inte STÅ på en Harry Potter bok. HÄDELSE! xD

2008-01-15 @ 21:54:10
URL: http://narin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0