Jag ska sluta vara patetisk

Fick en väldigt intelligent kommentar till mitt förra blogginlägg "Är det nån som vill ha mig?". För det första skriver jag inte ofta om mitt kärleksliv (som inte existerar, men iaf) och jag brukar inte klaga om det. Den enda gången jag gjorde det fick jag kommentaren: "Om du slutar vara så patetisk kanske?"  TACK. O väldigt moget o inte skriva vem det va heller. Jag tycker det är så fegt o bara haspla ur sig saker o sen inte skriva vem man är. Det är inget jag skulle göra iaf. Så du som har skrivit det till mig kan väl ta o säga det till mig, men våga skriva vem du är nästa gång! Man skriver inte för o få en massa skit från anonyma jävlar utan för att kanske kunna få en diskussion isf.
Well well, jag har lagt ner på tok för mkt tid på detta.


O kanske det är så, att du har rätt, Anonym. Jag ska sluta vara patetisk.

Kommentarer
Postat av: Bea

Håller med om det du skriver! Det är sjukt omoget och fegt att inte kunna stå för det de skriver! Det är därför som jag har valt att ha min blogg privat... finns mindre trevligt folk i cyberspace :/

2008-01-20 @ 14:46:51
Postat av: Anonym

Äsch, vilken idiot... vaddå patetisk? Skit i sånna muppar!! Idag var det sol på morgonen men den försvann:( A walk maby baby? När solen skiner någon gång.. blöö.

2008-01-21 @ 11:36:58
URL: http://annsahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0