Jag är helt otrolig

Ojojoj vilken helg. Klassfesten i fredags blev en succé! Det tyckte jag iaf. :) Grymt roligt o se många i klassen där. O kul me bilder! 85 st närmare bestämt. xD Malin är min privata mingelfotograf tror jag! :D Hehe. På lördagen kände man sig ju inte sugen på fest, men eftersom vi (Malin, Malin, jag o Emelie) hade lovat att komma me Maria på hennes kompis Nillles födelsedagsfest så vare bara o ladda om. Det gjorde vi genom besök på Systemet o pizza. Mums. Det blev en lyckad lördagkväll oxå som tillbringades i Nillles o Björns lägenhet från kl 19 på kvällen till halv sju på morgonen därpå. Det va då Emelie drog me mig hem mot Tybble. Bra initiativ där! Jag kände att det blev lite väl mkt när dom andra skulle börja halsa ur en dunk blandat me Sprite. :S Äcklich. Kl 14.08 på söndageftermiddagen klev jag ur sängen. Bra jobbat där Gabriella! xD Hela dan va ju förstörd liksom. Men jag drog me mig Emelie ut på en promenad till ICA för att handla lite till filmkvällen me Malin. Tvätta o sen cykla upp till Brickebacken. Orka. Vi såg iaf på en film vid namn "Venom". Konstig film om voodoo.

Igår vare föreläsning igen. Mkt bättre än dom som varit! Förvaltningsrätt stod på schemat. Inte världens intressantaste ämne precis, men men, måste man lära sig detta så måste man. Fick iaf några av böckerna idag o så hade jag fått ett mejl om att två till är på väg. Jippi! Förut har man haft ursäkten att man inte kunnat läsa för att man inte har haft böckerna, men nu har jag ingen ursäkt längre. Damnit.
Tränade oxå igår, men missade bussen in till stan så jag fick cykla. Jag har blivit sjukt lat o vill jämt åka buss in. Förut va jag o Jossan så duktiga o cyklade alltid till Friskis, men nu har vi båda slappat till oss. Undrar va det beror på...? Efter det blev det kinamat (som vanligt) me Maria, Malin, Emelie, Marie, Nillle o Patrik. O bio på det. :) Mysigt värre. O ja, efter det fick jag cykla hem. Gaaah! Då va jag så lagom glad att jag hade fastnat framför datorn o missat bussen. Not.

Jo, förresten så tappade jag ju kulan till min piercing igår så Malin va min räddare i nöden. Mitt under föreläsningen fick jag sitta o skruva i Malins kula istället. xD Haha. Vilken syn liksom! Idag har jag iaf skaffat en ny. :) Nöjd. Nästa vecka får jag byta till en kortare stav. Känns grymt bra.
Shoppade me Narin idag oxå. En klänning från WESC, mysbyxor, smink o annat nödvändigt, ehrm, det kan ju diskuteras, men iaf. Ett besök på Systemet hann jag oxå me. Det är mkt viktigt eftersom det blir fest på fredag igen. xD Haha. Jag trodde att jag aldrig mera skulle vilja festa efter den här helgen, men redan idag så kände jag: äre inte fredag snart!?
Jag är helt otrolig.

Ciao snyggingar! <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hallå där! Va skoj att du lämnat spår i min blogg! :D Hehe ja, det gick ganska snabbt att läsa den, den är mycket lättare att ta till sig än "tolkning o tillämpning". Nu ska jag sova, men vi ses imorn! :D

2008-01-29 @ 22:37:58
URL: http://alexandravickan.blogg.se
Postat av: Anonym

hejja dig! vilken bra helg ju. på fredag är det party igen!! :)

2008-01-29 @ 22:47:25
URL: http://annsahn.blogg.se
Postat av: Bea

Jösses, kulan ramlade ut! Tur att du fick hjälp där :) Dags att jag kommer och hälsar på snart! Kom gärna på ett datum som passar, när du inte har fullbokat med plugg. KRAM

2008-01-29 @ 23:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0