Intensivjympa - gosh!

Jag säger bara: intensivjympa my ass! Så jäkla jobbigt. Jag tror jag svimmar nu. Måste lägga mig o sova. Det är heeeelt sjukt. Jag brukar inte bli så här trött, men nu skulle jag kunna somna på direkten. Jag klarar helt klart inte av intensivjympa, medel är min nivå. Jag förstår inte att folk tycker om det här! Det va verkligen som om dom tyckte att dom va så jäkla duktiga bara för dom va på den jobbigaste intensiteten på Friskis. Jag nöjer mig gott me medel, ki-box o stationsjympa. Man måste ju ha roligt för att man ska må bra av träningen. O det hade jag inte ikväll. Ki-box på onsdag iaf! :D Ja juste, nu måste jag boka det på direkten så att man får plats.

Om tre dagar gäller det! Då blire pierca av!  :)

Ska gå ut i köket o diska o sen kasta mig i säng. Zzzzz.....

Kommentarer
Postat av: annapanna

vart ska fröken pierca sig någonstans?

2008-01-08 @ 10:09:09
URL: http://annsahn.blogg.se
Postat av: Pernilla

Oj med snabb huvudräkning borde det väl vara idag som den stora händelsen äger rum? :P VISA MIG SEN!!! :D

2008-01-10 @ 12:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0