I brist på annat blir jag en härmapa

Öppna din SMS-inkorg. Bläddra neråt 5 gånger och skriv innehållet i
sms:et efter frågan. Upprepa samma sak för varje fråga.


Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
"Härligt!"
Haha, menar dom härligt som i "jag tycker om dig" eller härligt som i "fan va härligt att hon gick"...? Tål att tänkas på.


Vilken raggningsreplik faller du för?
"Precis ;-) jaha, ojojoj! Hälsade ni? Hur gick erat grupparbete då? Kram"
Eeeeh...? Vet inte riktigt om det skulle funka. :P


Vad var det första du sa i morse?
"Hihi det låter roligt. vart då?"
Ja, inte fan vet jag var jag har varit i morse.


Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
"Haha jag flyttar ju och sen ska jag eventuellt åka hem.. Haha partybrudar ;) vad är det för fest? kram"
Mkt möjlig replik från mig! Men vart äre jag ska åka hem o vem ska jag parta me? xD


Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
"Hur mår du?"
Jaha...det va ju roligt. Haha. Men en ganska vettig fråga iofs.


Så vad säger du under förspel?
"Åh nej. Vad gjorde du nu?"
xD HAHAHAHA. No comments.


Och efteråt?
"Jo det är bra med mig! Trött bara. Vill helst hem och sova. Hehe. Ja. jag har oxå tänkt på det." (forts.)
xD HAHAHAHA. Ännu bättre.


Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
"Jag vill önska mina goda vänner, familj, grannar, sexuella förbindelser, de jag har druckit under bordet, de som har druckit mig under bordet, de jag har kört ikapp med, de jag har avvisat som sexpartners, alla spritsmugglare och allt annat lösaktigt folk. ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!"
Det hoppas jag verkligen inte att dom säger för då blir jag lite rädd.


Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
"Hälsa familjen du oxå :) Kram kram"
Kan vara bra att veta ju. :P


Och sista.. Vad sjunger ditt favoritband om?
"F.U.C.K. stands for 'Friends U Can Keep' So promise me you'll F.U.C.K. Me 4ever! Send to 10 people including me, & see who F.U.C.Ks u back."
Kan bli en riktig hit - jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0