Det här skulle ju bli världens bästa blogginlägg

Jävla blogg.se. I hate you! Nu försvann ju hela mitt jävla blogginlägg. Jag vägrar o skriva nåt mer nu. Tänk va mkt nu gick miste om. Hade tänkt o berätta om mötet med min nya korridorskompis, Rockbjörnen, om man säger "dra över en kam eller "dra över en kant", tråkiga föreläsningar, planer för morgondagen o mkt mer. Men icke då! Då råkar jag på nåt vis trycka på en liten knapp o VOILA! så är allt borta. Hate it. Det är faktiskt inte roligt när man skrivit typ mer än en sida. Nästa gång ska jag fan ta o skriva i Word först. Men, näe det kan jag ju inte heller göra för jag har ju inte ens Word. Gaaah. Jag tror jag kastar datorn i golvet.

Tänker iaf vara lite glad o promota Kid Down. Dom vann Rockbjörnens MySpace-pris. :D Det är dom verkligen värda. Grymt mkt. Så lyssna o njut! <3



Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, jag trodde du menade att du kallade din nya korridorskompis för Rockbjörnen. Tyckte att det smeknamnet inte riktigt stämde överens med bilden av den lilla försynta kinesen som jag har fått....

2008-01-26 @ 12:08:52
URL: http://josefinus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0