Beatles - satanister?

Alltså, helt seriöst. Jag läste en "artikel" där personen i fråga säger att Beatles va satanister o att dom hade en massa satanistiska budskap gömda i sina texter till t ex Charles Manson, speciellt på "White Album". Eeeeh? Är det här på riktigt? xD Koppla ihop en massa indicier för o få fram att dom skulle va satanister. Om jag säger så här: Beatles är dom sista jag skulle tro va satanister. ALL YOU NEED IS LOVE  liksom.

image7
Satanister?... xD

F-ing hemtenta! I hate it!! Gaaaah. Kan vi inte hoppa en vecka framåt så jag får lämna in den o va klar me den för jag orkar inte göra nåt me den. Nu skulle det va bra o ha som i The Matrix då man kan ladda in vad som helst i hjärnan. Nu skulle jag vilja ladda in all kurslitteratur för delkurs 2. Så tråkigt som detta är kan jag inte förstå. Jag är iaf glad att det snart är slut på denna plågan. Nya tag nästa måndag. :)

Nyklippt är jag oxå. :) Blev mkt nöjd. Kort kort kort blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0