Är det nån som vill ha mig...?

Läste min tidigare blogg på MSN - Myspace o så här skrev jag för ungefär två år sen...

"Sitter som vanligt och väntar på bussen som kommer om ca en halvtimme. Igår fick jag en påminnelse om att det bara är jag som kan förändra mitt liv. Tack, Natalie. Jag glömmer ofta bort att jag kan göra precis vad jag vill när jag vill och hur jag vill (typ). Jag måste inse att detta är mitt liv, det är vad jag gör det till. Och nu ska det bli bättre! Jag ska försöka att inte klaga lika mycket, att våga och förändra, att våga älska, att våga leva fullt ut.   Jag är bra precis som jag är (åtminstone vill jag tro det)."    

Jag jag önskade verkligen att det var så, men det känns inte så. Jag tycker jag har förändrats mkt sen dess o mitt liv har förändrats en hel del oxå. Det som fortfarande gnager i mig är när folk frågar mig När ska du skaffa pojkvän? (osv) Jag hatar när folk frågar det. Jag är så god damn trött på det! Jag vill så gärna, men jag tror att jag antingen förväntar mig för mkt resp för lite och/eller att jag inte tycker att jag är värd nån (om det nu är nån som skulle vilja intressera sig för mig vill säga). Jag träffar så oerhört mkt människor på universitetet o det kanske är det som är problemet. Jag trodde det skulle va en fördel att gå här, men det vette fan asså. EMPTY. That's my lovelife. Noll, zero, nada, nothing, nichts. Skit. Varför bryr jag mig? Som om det skulle va det största problemet i hela världen liksom!? NOT.  

Sova nu iaf. Det blir ju inte direkt bättre av att sitta här o grubbla.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du är nog inte ensam... Mitt lovelife är inte så mycket att hänga i granen just nu heller...Blä! Men igår hade vi ju mycket trevligt ändå tycker jag! :)

2008-01-19 @ 12:50:32
Postat av: Anonym

Om du slutar vara så patetisk så kanske?

2008-01-20 @ 04:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0