Älskade hemtenta på datorn där, säg vem som tråkigast i landet är?

Jo det är du, hemtentan!!!!!! Gaaah! I hate you!

Det ringde precis en person från nån make-up studio i Sthlm o Stureplan (:S) som tydligen ville att jag skulle komma dit o få en gratis make up o fotografering. O sen ha möjlighet o köpa bilderna. Hrm. Åka till Sthlm bara för det...? Ehrm, jag vet inte jag. Kanske nån som vill följa me? Ni får samma erbjudande ni oxå. :D Det är ju inte så kul o gå ensam liksom. Hon skulle ringa mig i morron o kolla om jag va intresserad. Eeeeh.... undrar om jag lyckas få tag i nån som vill, eller rättare sagt, om jag har bestämt mig. Skulle nog va kul o göra, men va är haken liksom? Jag är alltid så misstänksam mot sånt här. Det måste finnas en hake ju. Jag kan bara inte komma på den.

O jag missar juristernas supa-skallen-av-sig-tentafest ikväll. Bajs. Jag får sitta me min älskade hemtenta istället! Woho!

Good Day Sunshine! Dags o pallra sig ut en sväng o rensa hjärnan.

Auf wiedersehen, meine Freunde!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh det låter skoj det dära, men akta dig bara så det inte är en skum äckelgubbe som ska ta bilderna :P
Hmm ja du borde varit med oss ikväll! :/ Hade varit skoj ju, och du är också förtjänt av det efter din dumma hemtenta!

2008-01-17 @ 20:13:08
Postat av: Hanna

men jag vara ju där ju ;D haha det var jag som anmälde dig ;P det är inget skumt, jag lovar! jag tänkte precis samma sak.. hehe.

2008-01-18 @ 23:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0