12e april kl 19.00 - då är jag på Conventum, no doubt about it!

Jag måste va sjukt besatt av Millencolin. När jag hörde att dom skulle spela i Örebro den 12e april hoppade nog mitt hjärta över ett slag. Jag ska gå, så äre bara! O får jag inte det så då vet jag nog inte va jag gör! När jag går på konserter så blir jag en helt annan person. Det är helt stört. xD Haha. O äre me mitt favvoband så blire bara ännu värre. Undrar om Narin, Pernilla o dom andra vågar ha sällskap me mig...? Jag ska nog förvarna dom, eller så ska jag inte alls göra det. Hahaha. Då kanske jag inte får nåt sällskap.


Har läst på tjuvlyssnat.se o det är fan helt sjukt va folk säger för nåt. Man undrar ibland om det är på riktigt. Det känns för overkligt för att vara sant.

Fetingfest ska det bli på fredag iaf. :) Igen. Får jag aldrig nog? Näe, det verkar inte så.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hahaha! Det ska bli underbart att se! :) Kan knappt bärga mig!

2008-01-30 @ 23:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0