Unbelievable!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Jag fick VG på hemtentan!!! Jäklar va nöjd jag känner mig!  Särskilt eftersom jag känt mig så osäker på denna tenta. Jag fick en kommentar och det va: "kloka ord".  :D   Det kändes mkt bra. Nog för att man kan tycka vad man vill om våran förra lärare, men en bra föreläsare och kunnig i sitt ämne, det var han allt.

Och i morron blir det Sthlm för hela slanten! Mys hos kusin och kusinbarn. <3 Jag ser verkligen fram emot en vit helg. Kan det bli mkt bättre? Skulle inte tro det.


Puss & kram på er mina skumbananer!


Ps. Jag blev grymt sötsugen förut, men jag stod emot den elaka sockertantens viskningar om saltlakrits och åt en kiwi istället. Jag känner mig sjukt stolt.

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS!!!! Fan va najs:) Jag ska med ha en vit helg. Serris, min kropp kräver det. Men du var sjukt duktig som inte köpte godis. Så duktig är inte jag. Men man kanske borde gå iväg och köpa lite frukt.. Ha en bra helg:)!!!

2008-02-08 @ 10:22:54
URL: http://annsahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0