Panic at the Disco

Och så va det dags att skriva lite om konserten med Panic i tisdags. :D Grymt bra konsert. Men vilken konsert skulle inte vara bra efter att suttit/stått/gått i regn och vind i 12 timmar? Dom är ju underhållare. Och födda till det verkar det som. Trummisen hade en riktigt skön stil. I liked him. :D O Brendon är ju sjukt duktig på 
 att sjunga, spela gitarr och piano. Musikalisk  är den killens andranamn. Förbanden var ju inte heller fy skam, Kid Down framför allt! :D Black Gold hette det andra förbandet, ett amerikanskt sådant fick jag reda på. Diggade basisten i det bandet totalt. :D Så jäkla skön var han när han spelade, typ diggade med. Det är svårt att förklara, men han var skön helt enkelt. Efter konserten tog jag och Linn kort tillsammans med Black Gold. :) Köpte två t-shirts, en med Kid Down och Panic. Köpte först en tröja och en väska med Kid Down, men då hade jag inte riktigt råd med en Panic tröja så då lämnade jag tillbaka väskan och förklarade för merch-killen att jag kommer på konserten med Kid Down m fl på söndag i Örebro och att jag då ska köpa en väska. And mark my words, I will. Apropå Black Gold så funderade jag på om dom har inspirerats av en låt av Millencolin som heter just Black Gold. Borde ju ha frågat det. Hmmm. Grymt bra låt  är det iaf by the way. :)

Build God, Then We'll Talk är magisk. En bättre avslutning på en konsert får man leta efter. Panic in my heart. <3



Ps..ssst! Bilder från konserten lägger jag upp så fort jag får tillbaka min dator. (Vilket borde vara snart tycker jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0