Ni har aldrig hört ordet generellt, kanske?

Om inte nån kan få tyst på dom alldeles för irriterande frågvisa människorna på föreläsningarna så tror jag att jag skjuter mig själv. Seriöst. Vi pratar inte om undantagsfall på föreläsningarna just av den anledningen att dom är undantag. Men det verkar inte dom fatta. Ni har aldrig hört ordet generellt, kanske? Nähä, men slå upp det i ordboken då och håll tyst!!!


Oj. Min städvecka också. Usch. Jag vill inte. Det är äckligt värre i köket. Jag vill inte ta hand om nån annans skit. Men, men... jag får väl ta mig i kragen helt enkelt. Jag känner mig inte särskilt positiv idag. En bra sak har jag dock gjort idag: har beställt 3 nr av tidningen "I Form" för att komma i form. xD Haha. Hur som helst så får man i alla fall med en pulsklocka också och det va det jag ville ha. :) Nu kan jag hålla reda på min puls hela tiden och hur många kalorier jag gör av med. Härligt! Nu kanske jag äntligen kan bli så där fit som Peter på Friskis. Oh, ljuva tanke.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller också på att bli fit! men jag tänkte fråga dig om jag får låna din harry potter bok? jag har inte läst den än och jag känner att suget snart tar död på mig.. puss!

2008-02-06 @ 19:13:08
URL: http://annsahn.blogg.se
Postat av: jossan

ja vi är ju på god väg att bli "fitta" (?) nu!! peter får stå som förebild för vårt hetsiga tränande :P

2008-02-06 @ 22:14:27
URL: http://josefinus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0