Min dator hatar mig

Ja, det är sant! Anledningen till att jag inte har bloggat på ett tag är inte för att jag är arrogant eller så utan för att min dator har gått sönder. Grafikkortet har lagt av och behövde bytas ut. 3 mars får jag tidigast tillbaka den. Det känns som en evighet. Nu är jag hemma hos mamma och får då tid för lite bloggande och facebookande. :) Har varit på infomöte om jobb idag. Känns kul och jag hoppas verkligen att det bli en intervju åtminstone!

Lägger ut några bilder från besöket på The Studio i Sthlm den 9e februari. Sjukt bra bilder blev det. Och sjukt dyrt var det.

   

Kommentarer
Postat av: narin

HETT!

2008-02-22 @ 12:42:00
URL: http://narin.blogg.se
Postat av: Pernilla

Fina kort!!

2008-02-25 @ 17:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0