Ibland tror jag att jag är född blondin

Alltså igår skrev jag ett jättebra inlägg, men (som vanligt känns det som) så försvann det. Grrr. Då blev jag jättearg och var då tvungen att lyssna på arg musik. Det blev inte så mkt bättre av det, men iaf.

Jag har i flera dagar (veckor) undrat varför bloggen inte haft den där textremsan däruppe, eller ja, där man väljer fet stil och sånt, men skitsamma. Nu har jag lyckats klura ut varför det va så! Det kan ju ha varit för att jag inte hade ändrat tillbaka till den vanliga textredigeraren. xD Haha. Alltså seriöst, ibland tror jag att jag är född blondin. Duuuh liksom!

Och nu ser det ut som vanligt i korren. Äckligt. Mina grisiga grannar kan inte göra rent efter sig i köket. I hate it. Och så har "nån" ätit upp min Philadelphia-ost, men nu har jag iaf köpt en ny. :) Jag blir helt galen av att det ska se ut som det gör. Hur orkar man leva så? Inte jag iaf. Jag blev skitarg i lördags när jag upptäckte att min ost var slut. Jag funderar seriöst på att köpa hänglås till kylskåpet och skafferiet. For real. I'm not joking.

Hade tänkt o publicera en liten fin ruta om va jag lyssnar på för musik, men tydligen så fattade jag inte hur jag skulle göra. Ännu ett bevis för blondin i ett tidigare liv. xD Jag gör så här istället. En varsin video av mina favvoartister. :P







Kommentarer
Postat av: Anonym

en kompis har lägenhet vi kan bo i där så vi tänkte att det blir en rolig helg-utflykt:) men trots att vi har planerat länge verkar det som om dom håller på att bangar nu. och sånt gillar vi inte! blöö. vad ska du göra där? kram

2008-02-04 @ 22:08:15
URL: http://annsahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0