Another Day In Quicksand

Jag måste bara dementera gårdagens statement: jag hatar inte folk som särskriver, utan det faktum att de särskriver. Okej?

Har för övrigt suttit med grupparbete hela dagen idag. Fy fan va segt det går. Lite på analysen + slutdiskussionen kvar. Det känns verkligen som att vi sitter och pressar ur allt vi kan ur något som inte går att analysera. Vi analyserar sönder saker och ting helt enkelt. Sucksucksuck. Jag är så förbannat glad att det här är slut snart! Jag skulle inte palla en vecka till av det här. Fast nästa vecka är det ju en tredagars hemtenta (Jag särskrev väl inte där? För då blir jag ledsen på mig själv.)
som gäller. Jippi! I can't wait....  

Ännu ett litet alster av mig, skriven i mars 2005:

Vågorna av ensamhet
sköjer över mig
likt kalla havsvågor
som kraschar mot hällarna

Den ljumma brisen av dig
lämnade mig för länge sen

Och inte kommer den tillbaka, nej,
endast nordanvindar blåser mitt hav

Kalla nordanvindar
och vågor av ensamhet
som likt kalla havsvågor kraschar mot hällarna



Och jag förstår verkligen inte varför jag sitter här. Det är ju inte så att jag har megasuperdupermkt tid till det precis. Professionsetik - here I come!


Puss på er sötnosar små!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja sär skriver... jätte ofta.. jag hatar också att jag gör det..

men ja vet inte hur ja ska upp höra med det.. jag ser det inte själv!

haha!

2008-12-11 @ 22:36:13
Postat av: friman

ovan för alltså....

2008-12-11 @ 22:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0