2008 i ett nötskal

Ja nämen det kanske är dags att blogga så här på årets allra sista dag och sammanfatta 2008 i några bilder. Eller inte. Jag kom precis på att jag ju tyvärr inte har så många bilder här eftersom detta inte är min egen dator jag sitter vid. Hur som haver...

Årets...
...händelse: Utan tvekan mina möten med Millencolin! Alldeles alldeles underbart!
...fest: Måste nog säga att vår korrefest i oktober var nåt utöver det vanliga - repris tack!
...konsert: In Flames på Peace & Love i juni var mäktigt! Synd att jag var så jävla full bara.
...ord: "Verkliiiigen" har jag börjat säga ovanligt mkt så det får väl bli det.
...sång: På MTV sa dom att "No Air" med Jordin Sparks var det, men jag tycker nog att om det ska vara nån låt som man verkligen kräkts över i år så är det väl ändå "I kissed a girl" med Katy Perry. Vem har inte hört den liksom?
...maträtt: Pasta med pesto, fetaost och rödlök - det finns inget som toppar den! (Eller jo kanske förresten...hehe.)
...utgång: Kretanatten med Jossan, Maria och Joppan var inte helt fel! :))
...bakfylla: Dagen efter Halloweenfesten var inte att leka med, får jag medhåll av någon kanske? ^^
...mobil: Jag köpte en ny telefon! SonyEricsson W580i tror jag bestämt att den heter.

...utveckling: Jag upptäckte "print screen" på datorn och att det finns kärlek på andra sidan jorden. Heja mig!

...ljud: Första gången jag hörde din röst. Underbart.

...SMS: If you could see yourself the way I do, you would wish you were as beautiful as you. 08.10.11 kl.23.26 från Josefin i ett ögonblick då jag tvekade på mig själv och min egen förmåga.
...beslut: Jag kom på att jag ville bli journalist, men insåg min egen begränsning och kände att socionom nog är det som är mitt forum.
...idiotgrej: Dagen i maj då jag gick ut på promenad och lämnade nycklarna hemma, för att sedan inte få tag i dom, springa till ÖBO för att få hjälp, försöka bryta in mig i mitt eget rum, ringa på hos alla i korridoren och till sist lyckas få tag i Daniel genom Narin och Pernilla samt efter att jag kommit in i korridoren se utbytesstudenten från Kina stå i köket och laga mat. Gissa om det var någon som hade lust att göra kinessoppa!?
...namn: Pedro. No comments are needed.
...hatobjekt: Min dator lever ett eget liv. Lämnade in den i februari och fick tillbaka den i mitten av mars. Nu börjar den jävlas med mig igen. Die bitch die.
...dag(ar): 5-6-7e juni och Mayadagen, Fucking Åmål och festen för de tre junibarnen Josefin, Maria A och jag. Tredagarsfylla - that's what I'm calling "the shit"!

Nu orkar jag inte mera. Gott nytt år på er suckers! Och vi ses 2009!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Fint sammanfattat! Jag räcker upp en hand på den där bakfyllan dagen efter halloween alltså... men skyller allt på boxen! Den jäveln!

2009-01-03 @ 13:23:58
URL: http://josefinus.blogg.se/
Postat av: narin

Jag undrar om det går att radera 6-7e juni ur minnet. XD

2009-01-05 @ 11:41:10
URL: http://narin.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag gillar också the Beatles :)

2009-01-06 @ 20:48:41
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha! Idiotgrejen hade kunnat bli en bra film! Typ XD

2009-01-07 @ 11:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0