Featuring some of your favorite words

Applåder tack! Jag är nog klar med min hemtenta nu. Ska bara låta den sjunka in lite. Okej, jag har hundramiljoner ton med böcker uppslagna på skrivbordet. Jag gillar när det ser ut så här. Då känner jag mig proffsig och duktig. (Ja, ja jag är ytlig. Men jag tror att det funkar för jag känner mig mkt mer intelligent med alla böcker uppslagna än utan. Och duktigare, icke att förglömma. På nåt vis känns det som att jag gör något bara med hjälp av att böckerna ligger så där proffsigt, halvt om halvt uppslagna och kastade. Nu när jag diskuterat detta viktiga ämne i 4 rader ska ni få se den vackra skapelsen. Eller inte. Jag hade visst raderat dom bilderna. Hehe. Jag är ett smartass. (Eller kanske har jag ett sådant?) En av bilderna ligger iaf på BDB. Svaret är ja, jag har bilddagboken och är 22 år. Jag hoppas ni tycker om mig ändå. Och förresten så är jag numera närmare 23 än 22. [tystnad] Vilket i sin tur betyder att jag är närmare 25 än 20. [tystnad x2] Vilket sedan betyder att 30 är nära. [stum] Jag känner liemannens andetag i mitt öra.  Hjälp.



På väg mot avgrunden? 

Ursäkta, men fan vad blek jag ser ut på detta kort! Helt stört blek. Jag längtar verkligen som en tok tills jag får åka till Brasilienland.  Ja, det är samma kort som min visningsbild. Jag gillar den här bilden. Även fast jag ser ut som en liten blekfis. Sen är jag sjukt stolt att jag äntligen lyckats få till det där med flytande eyeliner! Det har aldrig varit min grej, men nu fasiken är det allt det!   Gabriella <3 flytande eyeliner

Tack och hej leverpastej, nu är det jullov!

Kommentarer
Postat av: Renato

Hello from Brazil!



Found the blog in your Last.FM profile but I can't understand it :(



I think you should write in english (or portuguese, hehe)

2008-12-19 @ 02:06:27
Postat av: Jossan

Men shit, det här inlägget var ju bara outstanding roligt! [dubbelstum]

2009-01-08 @ 22:39:14
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0