Effektivt pluggande + bakis = sant?

Jag känner mig otroligt duktig eftersom jag på en lördageftermiddag, då jag (notera!) är sjukt bakis eftersom min fylla slog lite fel igår, pluggar! Och det funkar hur bra som helst bra! Jag är fokuserad som en örn! Två fredagar i rad har jag lyckats bli askalas och inte kommit iväg nånstans utan i prinicip somnat där jag står. I alla fall så är det lite panikartat pluggande eftersom jag och Jossan ska byta böcker i morgon och jag har ungefär 150 sidor att läsa. Heja mig! Jag skulle behöva vara hemma ikväll och läsa, men jag vägrar att plugga på en lördagkväll, utan ska in i dimman igen. Heja mig 2! Våga vägra lördagskvällsplugga!

Och jag är bäst i världen på att spara pengar. 1 712,95 på kontot. Heja mig 3!

So long suckers!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha! Ut i dimman IGEN?! U r crazy my friend... heja dig 4!

2008-12-06 @ 22:46:51
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0