Jag har som vanligt ingen bra rubrik till mitt inlägg

Official statement: Gabriella ska bli journalist.  Det känns jäkligt bra om jag får säga det själv.  Okej jag får jävligt mkt studielån. Men jag bryr mig inte. Jag tänker jobba med nåt jag verkligen brinner för. O skriva är en av dom sakerna.

O jag funderar på att börja med dagens outfit. Men jag la ner den idén jäkligt fort. Fast ta kort måste jag ju göra ändå så. Det blev väl som det blev. Med min nyinköpta o (som jag märkte nu) alldeles för stora tunika. Crap. Men billig va den iaf!



Kommentarer
Postat av: jossan

SKA DU HOPPA AV??!!

2008-08-13 @ 09:45:37
Postat av: Mariah

Ja, ska du?

2008-08-13 @ 14:25:31
Postat av: jossan

men.....! jag är mållös! men vi har ju en del tid att diskutera saken :) snart gabi, SNART!

2008-08-14 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0