Om att inte ha OS-feber, men likväl orgasm av portugisiska namn

Jag tänkte dra iväg ett blogginlägg så här precis mina sista tjugo minuter på jobbet. Nu kommer det inte bli mkt tid för bloggande eftersom jag i eftermiddag ska träffa mina älskade vänner i Karlstad. Malin, Emelie, Maria o Jossan - jag har saknat er nåt fruktansvärt!  Men nu ska vi äntligen ses! En hel vecka tillsammans ska vi ha. <3

Alla verkar ha OS-feber, men inte jag. Det känns liksom inte så himla viktigt. Men jag har precis sett på gymnastik och avgörandet i mångkampen där. Imponerande hur dom där tjejerna studsar, hoppar o voltar. Jag visste inte att man kunde göra så där me sin kropp. Haha. Gymnastik är riktigt roligt att kolla på. :)

Jag är mkt fascinerad över brasilianares intresse, eller rättare sagt kärlek, till Sverige. Tre stycken - o alla vill dom bo i Sverige. Jag undrar va det är som lockar? Jag frågade en av dom o han svarade att det var för att kunna skapa ett bra liv för sin framtida familj. Man har mkt mer möjligheter i Sverige menade han på. I Brasilien är man antingen rik eller fattig. Inget Svenssonliv här inte! (Eeeeh... kanske inte är så konstigt med tanke på att dom inte heter Svensson i efternamn i Brasilien. Smart guy!). Apropå namn! Portugisiska, spanska, italienska namn är ju bara så vackra! Mercedes, Paulo, Cristiano...Hur orden ligger i munnen kan ju få vem som helst att få orgasm...eeeh, stryk det där förresten.

O Brasilien verkar på nåt vis inte så långt borta som förut.


Adjö jobbet - välkommen älskade semester!
Nu drar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0