Plugga? Eeeeh, chatt me Millencolin känns mer lockande om jag säger som så.

Jaha nu när man ändå är vaken kan man ju passa på att blogga lite (plugga kanske vore en bra idé oxå?). Sitter o chattar me Millencolin på tv4.se o se på fan - min fråga som jag ställde igår kom me! Fan så skoj det va! Frågan jag ställde var: "Om jag visar er min grymt snygga tatuering (för övrigt eran snygga logga) får jag era telefonnr då?" xD Hahahaha. Bästbästbäst. Dom svarade: "Nej, men ta en bild på den så lägger vi upp den på hemsidan!". Det har jag ju redan gjort ju!! 
Sen har jag frågat lite andra frågor... 
"Jag såg att ni nämnde Kid Down här nere. Jag har sett dom 6 ggr. Va tycker ni om dom? En konsert me Kid Down + er vore fett najs!" Eeeeh, jag insåg just att jag ljög lite där för jag har ju bara sett Kid Down 4 ggr. xD Svar: "Bra grejer!"

"konsert på lördag då, är ni taggade? o va kul att ni ska signa skivor oxå! har gjort en tatuering av er logga på benet så det skulle va grymt om ni kunde signa det! :D" O svar: "gött mos! kan vi nog ordna" Wohooooo!

"såg att någon frågade vilken som är er största spelning, så då frågar jag, vilken är er minsta? hur många kom då? :P" Svar: "Hässleholm -93. 4 pers. Dock träffade vi Leona den kvällen."

O det va slutet av den chatten. :D

Bäst o fixa frukost nu innan Millen ska spela! 10 min! :D Wohoooo!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha jäklar vad aktiv du var då! ^^

2008-04-09 @ 13:41:22
Postat av: Bea

Om jag inte hinner prata med dig innan lördagen säger jag: Ha det bäst helt enkelt! Och glöm inte att njuuuuta. Det tar ju slut alldeles för fort :( KRAM på dig!

2008-04-10 @ 20:31:43
URL: http://msmoonlight.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0