Or rather not

Jaha då har myggsäsongen börjat för året. Dödade årets första mygga alldeles nyss. >.< Usch. myggor är äckliga små kräk. O det värsta är att dom ääääälskar mig o mitt blod. Det tycker inte jag är så roligt. Om någon ska älska mig, varför måste det just vara en mygga....?

Har varit väldigt effektiv idag - upp klockan halv 7 för att sen ta en promenad me Jossan (o Soda så klart). Sen på universitetet o grupparbeta. Vi va väldigt effektiva (som vanligt för övrigt!) så vi va klara kl 11.30 exakt nästan. :) Skönt o ha gjort uppgifterna nu! O för en gångs skull känns det som att jag fattar nåt av det vi gör. Förut har det inte varit så. Hemtentan kände jag mig ärligt talat helt lost på. :S Behöver läsa lite nu, men jag orkar verkligen inte. >.<
Faddermöte kl 16 oxå! :) För ja, jag ska bli Sobrafadder till hösten för dom stackars små o vilsna nollorna. Hehe. Tycker det ska bli skitkul. O roligt att Malin oxå är på. Jäklar va vi ska röja! Hahaha! xD


Ok, I'll to write something in English now though my brain isn't having the English programme running today. I listened to an interview with the drummer of Millencolin because they had they're premiere gig yesterday in Australia. :) Woooow! Gonna be soooo much fun. :)

And I was just writing I've killed my first mosquito for the year. >.< That sucks. They love me and my blood. And I hate them. That's a fact.

Study maybe? Or rather not.

Kommentarer
Postat av: Pedro!

Finally I can access your blog!
Hey Gabi, do not kill mosquitos, this is so NOT cool, mean girl!

2008-04-07 @ 13:50:59
Postat av: Pedro!

Finally I can access your blog!
Hey Gabi, do not kill mosquitos, this is so NOT cool, mean girl!

2008-04-07 @ 13:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0