It kinda scares me how it went so fast

Det är sjukt hur mkt jag saknar dig. O det här. Exakt en vecka sen idag som jag träffade mina älsklingar. Shit va fort det går. Bjuder på ett klipp från YouTube där man kan se min arm. Vid ungefär 40 sekunder sträcker en människa upp en arm o tar kort. Det är jag. xD Haha.
O svaret är ja, jag är besatt.




 

It's sick how much i miss you. <3 And this too. It's exactly one week since I met my darlings. Time goes by so fast, too fast. This is a clip from the signing in Örebro last Saturday where you can actually see my arm. Look closely at 40 seconds - then an arm will be reached up. That's mine. xD
And yes, I am obsessed. With both them and you.

And I'm so boooooooooored! Give me some lovin' pleeeeeeeeease!

Kommentarer
Postat av: Me again!

It kinda scares me how it went so fast!

2008-04-27 @ 16:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0