FAIRFEST!

Fairfest is tha shit!!! Alltså, jag hade inte så höga förväntningar på festivalen, men jäklar va roligt det va! Kid Down o Lillasyster va dom enda som jag visste att jag skulle gå på - resten blev en glad överraskning! Division of Laura Lee, Chemical Vocation, Shiloh, Anagoes, Go Drowsy, Early To Bed, herbrightskies o Social Siberia - alla dom kommer bli mina nya favoritband. Fy fasen va bra det va! Jag är helt i extas nu! WOHO! Det här är som en drog. O jag äääääääälskar den!!! Konserter är min drog. That's the truth.

Detta är Anagoes från Skövde. Kan verkligen rekommendera er o ta en lyssning på dom på MySpace!


20080406_014417_19853

2008-04-05 - Anagoes @ Idrottshallen. FOTO: Petter Hellman/ROCKFOTO


O jag har varit vaken i snart 24 timmar. This is sick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0