Beach 2008 med hjälp av pizza, kladdkaka o cola - jag kör på det!

 O som vanligt hamnar jag här istället för att göra det jag egentligen borde göra (göra rent mitt jävla handfat som envisas att fucka me mig, läsa igenom rättsutredningar i solen eller kanske rentav damma? WOHO). Låter väl grymt skoj tycker ni inte? Jag ser hur ni blir gröna av avund här.

Världens roligaste kväll vare igår iaf! :D Fest hos Narin som fyller 19 i morron. GRATTIS! O så va ju Malin, Jossan o Emelie där - kan det bli bättre? Näe, jag tror faktiskt inte det. Jo, att Kid Down-David hade varit me. O att Pedro hade varit här. Då hade min o Narins lycka varit gjord. O mer tacksam människa än henne får man allt leta efter! När en person utrbrister "Du är bäst Gabriella! Åh va glad jag blir!"  o kramar en hårt för en blombukett a'la rosa o ett tillhörande kuvert innehållande biobiljett, ja då kan inte jag bli annat än lycklig! Narin - fan va jag tycker om dig!  <3  (Nu var ju inte bara presenten från mig, men iaf.)

Firades det gjorde det igår! Jossan för att hon hade fått pengar, jag för att jag har fått SOMMARJOBB, Malin för att hon äntligen hade kommit tillbaka till Örebro (eeeeh, det vet jag inte iofs, men va fan jag måste ju hitta nån anledning!), Narin för att hon fyller år o Emelie för att vi ska på världens bästa roadtrip i sommar (eller nåt - haha ja jag har dåligt minne). Förstår inte att jag va bakis idag, men efter många om o men lyckades jag släpa mig upp vid halv ett idag. Jag känner mig alltid så dålig när jag går upp så där sent. Hela dan har ju typ gått. (Men iofs så somnade jag inte förrän 5 i morse - tack för det Pedro! ;) Haha.)
Jag o Emelie kämpade oss till COOP för att vi båda var i desperat behov av diverse mindre roliga saker man behöver ha. Toapapper va ett utav dessa.  >.<  (Ojojoj va intresseklubben antecknar detta nu. xD)
O jag va grymt bakis me dunkande huvudvärk. WHY?! Så mkt drack jag faktiskt inte.

Min sommar ska jag iaf tillbringa i Borlänge jobbandes i 9 veckor. FETT bra. Peace&Love - here I come! 

Näe, om jag o Emelie skulle ta o sätta oss ute i solen en stund kanske innan svullandet av pizza, kladdkaka, grädde o cola hos Malin ska börja...? O nästa vecka börjar mitt nya (eller snarare gamla) liv med träning, inga sötsaker eller fett o morgonpromenader me Jossan o Soda. Fast vänta nu, det är ju Valborg på onsdag. Skit. Där föll min plan för alkohol gör ju ingen smal, eller...?


And yes, an English (shorted) version just for you!

BEST evening ever yesterday! I just love my girls! <3 It was like the best evening ever, if only David from Kid Down had been there. And you, Pedro of course. And yeah, I celebrated yesterday with the fact  that I finally got my summer job! :D WOHO! Working 9 weeks - grrrrrrreat! MONEY (and experience of course!).

Maybe go out now, the sun is very tempting indeed. And I need that before going to Malin eating pizza, chocolate cake and drinking Coke. I'm gonna feel so bad afterwards, but I don't give a shit! Next week my new life begins - excersing and no sweets and fat things - Beach 2008 here I come! But wait, I'm not gonna spend that much time on the beach working for 9 weeks, right...? Aaah, well maybe Beach Brazil 2008 then?  :D Haha.

And gosh, I've got a real hangover today. HEADACHE. Help. Please.

Kommentarer
Postat av: bea

grattis till sommarjobbet! kram

2008-04-26 @ 19:23:00
Postat av: Jossan

Grryyyymt kul kväll!! Snart göra om igen, för snart är det valleborre!
Alkohol gör en inte bara smal, utan jävligt smart också. Lägg det på minnet. (som vi snart super bort. minnet alltså)
Halsen mår som den förtjänar idag efter allt supande och skrikande. Det är så det ska va! :D

2008-04-26 @ 23:06:04
URL: http://josefinus.blogg.se
Postat av: me!

heeey! congraaats for the job baby! i'm so happy for you!
beach will be totally fun! i'm not used to the beach, neither you, i think, so we will be totally red cuz of the sun, hahaha, that would be fun!
and take care of your hangovers!

2008-04-27 @ 16:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0