Kåren is the place you should be at tonight

Det känns som att det blir en hemmakväll ikväll. Kåren borde vara plejset man skulle va på, men har egentligen inte så stor lust me det. Dessutom äre ingen som vill gå me mig. Buhu. Stackars mig. (INTE.) Kan ju vara skönt me en helg som inte inkluderar en massa supande. Film o popcorn hade ju inte varit fel. :) Fast jag har inge popcorn. Orka gå till ICA en gång till liksom. Nope. Då fåre va. Jag har ju julmust trots allt. :)  O min Liedman-bok. Jippi!
Jag har nu tagit fram mina julgrejer så det har blivt lite julstämning här inne! :) Mina julgrejer består av: 1 adventsljusstake, 1 "jultablett" o 1 ljusstake i form av en stjärna. Weeeey! xD Städat har jag oxå gjort idag, o lagt på en matta i mitt rum. Tvättat, lagat mat, varit på promenad o handlat. Men inte pluggat.  Jag är verkligen dålig på o tag i det. Ska ju trots allt ha läst ut en bok till på måndag så jag lär sätta fart. Usch va trött jag känner mig. Soooova. Läsa Harry Potter kanske jag borde satsa på? :D Jaaa!
Usch känner bara att jag skriver en massa blaj nu. Det är bättre o sluta då.

Bye bye äppelpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0