Hårspray & godis

Va på bio ikväll me Malin, Malin o Maria. Vi såg Hairspray.  :) Den va skitbra tyckte jag! Man fick en sån där "må bra"-känsla när man gick därifrån, eller gick o gick, vi dansade mest hela tiden. xD Hahaha. En av pojkarna i filmen, Link, jag säger bara mmmmmm! Han skulle man inte säga nej till direkt. Hahaha.
O jag lovade mig ju att jag inte skulle käka någe godis på vardagar, men va gör jag då!? Jo, köper en feting-godispåse o proppar i mig i stort sett allt. >.<  I feel quite sick. O inte nog me det, popcorn på det. Gaaah! Att jag aldirg lär mig o äta lagom. Men det ordet kan nog jag aldrig nånsin stava till tror jag.
O jag loggar in o jag loggar ut från MySpace. Men inget nytt meddelande. Ja ja, va är en bal på slottet? Jag får väl ta tag i det själv helt enkelt! (Till skillnad från va jag brukar göra...hrm.)

Har nu äntligen bestämt mig för vart jag ska fira jul, o det blir hos pappa i år. Har ju varit hos mamma dom senaste två åren så det är dags för lite ombyte. Pappa ska åka upp till Östersund så det blir jul där, o förhoppningsvis lite snö oxå! Jag vill åka skidor! Jag längtar verkligen efter det.  O nu så är all snö borta här i Örebro. :( Då blev jag lite lessen faktiskt.

Näe, det kanske är dags o förbereda lite inför grupparbetet i morron, läsa igenom Regeringens riktlinger för alkohol- och narkotikapolitiken...? Orkar inte, men måste. Hellre Harry Potter & Dödsrelikerna om jag får välja.

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Bea

Åh, du har köpt sista HP boken då? *avis* KRAM

2007-11-29 @ 17:23:57
URL: http://msmoonlight.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0