Att kunna bestämma sig för vilken tröja man vill ha eller vilket liv man vill leva

Varför ska det va så himla svårt att bestämma sig för saker o ting? Jag är en sån där velig jäkel som aldrig kan bestämma sig, vare sig det gäller vilken tröja eller va jag ska äta för nåt, till om jag ska ringa nån eller tycka om nån. Det kan man ju iofs aldrig bestämma sig för, men ändå. Ibland önskar jag att jag vore mer en sån som drev på saker o ting o tog tag i saker på direkten. Det skulle vara så skönt o bara bestämma sig för en sak o sen köra på det, oavsett om det är bra eller inte. Då får man liksom ta smällen om det går skit, men även glädja sig om det går bra. Gaaaah! Jag undrar va tusan jag klagar för egentligen, det är ju "bara" o ta tag i saken o förändra sig! >.< Det är ju trots allt mitt liv o ingen annans. Ibland kan det va svårt att förstå det, eller rättare sagt, ibland kan det vara svårt att våga leva. Jag har svårt att våga leva till fullo.
Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0