And today is not my day

Just nu så känns det så. Ensam är dagens ord. Jag känner mig skitensam fast jag har en massa folk omkring mig hela tiden. Det är så jäkla jobbigt. Kan inte nån komma o hälsa på mig? Äh, jag tror inte att det hjälper så mkt. Det är hos mig själva känslan ligger. Fick svar idag på MySpace iaf. :) Made me quite happy actually. O att jag va o tränade så klart. :) Men sen så bara POFF! så va det ingen bra känsla. Det verkar som att det är många som åker hem i helgen. Inte jag. Har inte råd me det varje helg ju.

O kan det inte vara min tur snart? Eller rättare sagt, kan det inte vara min tur nu ? Jag vill verkligen det.  Please.  Just give me a chance and I won't screw it up this time.

Go natt. Det är alldeles för sent för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0