Va, ehrm exetera

Usch va läskigt det är med mannen som har blivit knivhuggen. O här på campus dessutom! Det trodde man ju aldrig skulle kunna hända, eller ja, tanken har väl iofs inte ens slagit mig, men iaf. Man hoppas ju att det är nån med ett motiv, annars kan den människan hoppa på vem som helst ju o då blire genast mkt värre tycker jag. Inte för att det här är tillräckligt läskigt, men men. Hoppas dom får fast gärningsmannen snart! Helst nu!

Går segt me grupparbetet för vår del. Det känns som att vi står o stampar på samma ställe just nu. Måste lyssna klart på intervjun innan jag sticker o tränar. Vi ska sammanställa det mesta i morron är det tänkt. Vi måste ju börja analysera utifrån olika teorier o perspektiv. Diskussionen o analysen kommer nog ta upp en ganska stor del tror jag.

Idag roade jag, Malin o Josefin oss me att räkna antal "va", "ehrm" (a.k.a. harklingar) o "exetera" (övers. etcetera) på föreläsningen. Föreläsaren idag hade så mkt "tics" för sig så man kunde liksom inte lyssna på det han sa utan bara på dessa små fnurligheter. xD Haha. Jag tror Malin kom upp i 75 "va", Josefin vet jag inte, men det var ju x antal st kan man ju lugnt säga.  Jag tror jag fick det till 35-37 st harklingar. Under 30 min bara. Sen gav vi upp. Det blev helt enkelt för jobbigt.

Ciao snyggingar!

Kommentarer
Postat av: bea

Usch, ja! Jag hörde det på nyheterna imorse om den knivhuggne läraren, fy otäckt. Take care & watch out! kram

2007-12-12 @ 18:46:33
URL: http://msmoonlight.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0