Träningsfreak?

Jahapp då vare fredag igen då. O fredag betyder tentafest. :D Weeeey! Jag är taggad som tusan!!! Ska bli så jäklarns roligt!  Men först blire plugg. Måste skriva klart en del som vi ska i grupparbetet. Det lockar inte direkt, men måste man så måste man liksom. Läser just nu (eller ja, inte just exakt prick nu) en proposition som regeringen la år 2000 som är en Nationell handlingsplan för att förebygga alkoholskador. O va äre jag gör ikväll då? Inte bättrar jag på den precis. xD Haha. Uschamejen. Va kommer jag bli för socialarbetare egentligen? En bra hoppas jag.

Va o såg 1408 me Malin, Malin o hennes bror i onsdags. :) Den va bra, men lite knepig. Jag fattade inte slutet alls. Hmmm. Funderar fortfarande på va han menade med det där. Aja, shit the same.

Jag har tentaångest. Redan. Tentan är inte förrän 18e januari, men jag kan inte låta bli o våndas över den. Gaaah. Först ska vi svara på några frågor (vi får ha böcker me oss) o sen så ska vi få se ett tv-inslag o sen analysera den o referera till alla böcker. Shite asså. Det känns assvårt. O väldigt jobbigt. 9-17 ska vi sitta därinne o svettas. O man kommer inte ens få gå på toa själv utan då måste nån följa me en ut o "vakta".

Nog om det. Kan ju berätta hur duktig jag har varit på o träna denna veckan. (Bara för o stärka mitt ego o inget annat.) xD
Here it comes:

Måndag: Ki-box 90 min
Tisdag: Råkade somna, men hade tänkt o gå på gymmet.
Onsdag: Ki-box 90 min
Torsdag: Gym ca 50 min + medeljympa 60 min
Fredag: Ki-jympa alt. medeljympa...? Har inte bestämt mig för om jag ska gå på det. Det beror lite på hur det går me pluggandet. Blir iaf en del dansande på Kåren ikväll. :P Räknas det? Haha. xD
Lördag: Ingenting antagligen. Hemma i Krillehöla o bakar liksom.
Söndag: Station 75 min, kanske? Beror på när jag åker hem. Alternativt promenad. Nåt måste jag ju göra iaf.

Nu känner jag mig som ett riktigt träningsfreak. Har jag blivit det månntro? Men jag är ju inte en sån som kan äta vad som helst o sen inte röra på mig. Jag måste träna annars skulle jag se ut som "hej kom o hjälp mig" liksom.

Ikväll ska all ångest glömmas/förträngas för en stund: TENTAFEST is tha shiiiiiiiit!  <3

Kommentarer
Postat av: narin

:OOO

2007-12-07 @ 12:12:23
URL: http://narin.blogg.se
Postat av: Diana

Här ska vi ha avskedsfest för mig ikväll
och imorron ska jag på 25 års fest :D
Hoppas du får det trevligt!
Kram

2007-12-07 @ 13:18:14
URL: http://www.metrobloggen.se/dianad
Postat av: Bea

Japp, du har blivit en såndär hurtig människa ^^ Strongt av dig! KRAM

2007-12-07 @ 15:15:46
URL: http://msmoonlight.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0