Tomatsås som jag skulle kunna dö för!

Plugga plugga pluuuuuuuuuuuuuugga. Ja, eller försöka åtminstone. Hrm.
Ska iväg o träna snart. :) O sen blire bio me Malin. I know, bio igen. 1408 ska jag se. Weeey! Ska bli skitroligt. Men det blir tajt mellan träningen o bion, 20.45 slutar ki-boxen o 21.15 börjar filmen. Stress - javisst! xD Haha. Men det fixar sig ju. Vill man så gåre, heter det ju.

Va o hälsade på Bianca igår o käkade middag. :) Hon gjorde en grymt god tomatsås! Seriöst så har jag aldrig i hela mitt liv ätit en så god tomatsås! Pasta med tomatsås o parmesanost på. Så jäkla gott. Mina smaklökar visste seriöst inte hur dom skulle bete sig. Det vattnas i munnen på mig när jag skriver om det. Helt incredible gut asså!
Recept? Bianca skulle lära mig o laga den såsen, men det måste va nåt som hon har i blodet (halvitaliensk). Alla som är italienare måste ju kunna laga tomatsås. That's it liksom. Jag vill oxå. Får terrorisera min italienske korridorskompis o kräva att han lagar tomatsås till mig. :) Hehehe.

Har iaf beslutat mig för att det inte blir till o skicka några julkort i år. Jag är för snål. O har för lite tid. Idag fick jag tack-kort av min bror o hans familj från Isaks dop.

ISAK. <3 Min brorson är världens sötaste. Eller hur?image1

Kommentarer
Postat av: anna

vad tyckte du om 1408? jag såg den för nåra veckor sen, men det var ingenting för mig:P promenad snart igen men jag är inlåst med mina jävla böcker. blöööö.

2007-12-05 @ 21:14:45
URL: http://annsahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0