Pessimist - javisst!

Jag känner mig riktigt lessen. Eller ja, lessen kanske är fel ord. Snarare trött o besviken. Först läser jag att Paramore har ställt in sin Sthlm-spelning. O sen två minuter efter så får jag ett mess från Narin att det inte blir nån varmt-lands-utlandsresa över nyår. Buhu. Nu blev jag riktigt riktigt sad. Det betyder att jag måste vara i Kristinehamn aslänge. Gaaah. I can't take it!  >.<
O inte äre nån snö ute heller. O inte blev det nån piercing i tisdags. Usch. Känner mig inte alls på humör nu.
Kanske blir det bättre med lite Harry Potter - läsning? I do hope so.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: narin

Kristinehamn? I WISH! xD

2007-12-22 @ 20:43:40
URL: http://narin.blogg.se
Postat av: narin

Du har skrivit "Det betyder att jag måste vara i Kristinehamn aslänge". Och det skaruväl inte. Eller har jag missat nåt? ^^

2007-12-23 @ 14:32:57
URL: http://narin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0