Lite mer Millencolin - appreciation?

O nu undrar ni säkert va jag gör uppe så här tidigt när jag inte har någon lektion eller nåt grupparbete? Det va den frågan jag fick när jag åt frukost förut me mina korridorsgrannar. O jag har ett bra svar på det! Jag ska iväg o träna på friskis snart tänkte jag. :) Köra lite på gymmet nu på förmiddagen, så att jag kanske hinner tvätta o plugga sen i eftermiddag. Här gäller det o va effektiv! Jag menar, slappa kan jag ju göra i morron om det är så. :) Då har jag iaf varit på Friskis måndag, onsdag, torsdag o fredag. (Får se om det blir station på söndag oxå.) Jag tror nog nästan att jag ska ta me min säng o sova över på Friskis. xD Haha. Känns ju som att jag bor där numera. Hehe.

Ska ut o käka me Malin o Emelie(?) ikväll. :D Jag blev så grymt sugen på det igår kväll så jag var tvungen att dra iväg ett sms till Malin om min underbara idé. Asiatiskt är nog min melodi idag.

Funderade på varför alla älskar Kent så mkt. Jag förstår liksom inte va som är så speciellt me dom. Det är samma melankoliska skit hela tiden. Jag hör inte vart den ena låten börjar o den andra slutar. Inte för att jag inte tycker om melankolisk musik, men lite variation tack! Så om det är nån som gillar Kent där ute (vilket jag inte för en sekund betvivlar) så hör av er till mig o förklara va som är så speciellt för jag fattar det inte! Jag tycker att man ska ge lite mer appreciation till Millencolin istället. Ett internationellt känt band som borde få mer credit här i Sverige för det dom gör. Miljontals sålda skivor kanske säger nåt, eller? Tydligen inte.

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 MILLENCOLIN <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3  <3


image2

Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag tycker inte om Kent! Men däremot Millencolin :D

2007-12-14 @ 16:03:25
Postat av: Diana

Jag tycker om KENT, prov att ta några shoots och sätt dig sedan bekvämt avslappnad i en skön fotölj och blunda, lyssna noga och ögonen himla njut njut njut!

2007-12-14 @ 21:08:06
URL: http://www.metrobloggen.se/dianad
Postat av: anna-panna

tyst nu. kent är bra. under min djupa tonårskris i slutet av 90-talet och början poå 2000-talet satte dom ord på känslor jag aldrig själv kunde förstå att jag hade. så de kommer allt finnas kvar i mitt hjärta resten av livet. men jjag håller med. nu kan de lägga av och sluta komma med nytt. dt är bara jobbigt. jag gillar det gamla:) pözz

2007-12-15 @ 17:10:58
URL: http://annsahn.blogg.se
Postat av: Josefin

ja vissa av kents låtar får i alla fall mig att undra hur fan de kunde komma på att en sätta ord på sånt som egentligen inte finns. och vissa melodier är helt underbart vackra. men jag håller med föregående talare att de ibland käns väldigt monotona och grötiga. ungefär som hugh grant, om du fattar. vad är det som är så bra med millencolin?

2007-12-18 @ 21:06:52
URL: http://josefinus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0