Ibland blire inte som man alltid tänkt sig

Hade jätteroligt igår på våran julfest i korren, men den fick inget bra slut. Toan. Uschamejen. Vi hade iaf gjort skitgod mat! Köttbullarna va megagoda verkligen! :D 117 kort hade jag tagit för övrigt. O filmat lite. xD Hahaha. Det är väldigt intressant när man hittar kort på folk som man absolut inte känner igen. O väldigt många fina kort på mig, Emelie o Malin vare. Shite va vi tog kort asså. Well well, äre fest så äre. :P Men inget mer dricka för mig på x antal veckor. Jag mår illa av blotta tanken.

Den här bilden får tala för hela kvällen.
Emelie, jag o Malin liksom! <3

image3


Kommentarer
Postat av: .........

Varför drar du in kinderna på alla dina bilder?

2007-12-19 @ 23:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0