Funderingar kring kommentarer och tokleenden

Nu äre "jullov"!!!! :D :D :D Vi är klara med fältrapporten. Känns hur skönt som helst. Har tagit mig till Borlänge nu. I morron blire till o sova ut o sen läsa Harry Potter o lite träna. :)

Jag har fått ett antal svar på mitt inlägg där jag kort sagt sågade Kent. Jag har fått frågan varför Millencolin är så bra, och mitt svar på den frågan måste bli, LYSSNA på dom för tusan! :D Haha. Näe, men allvarligt så äre nog helt enkelt deras musik. Vissa texter är lysande, men många av dom skrivs i panik innan skivan spelas in (har jag iaf läst på hemsidan). Det är svårt att förklara varför man gillar ett band. Jag har bara fastnast för Millencolin. Dom slår an nåt i mitt hjärta antar jag. Tillbaka till Kent dårå... jag kan förstå att man kan gilla Kent, men nu får dom ju för tusan komma me nåt nytt! Melankoli lider vi alla av, men kom igen, tempoökning i låtarna skulle inte va helt fel! Men, men va bryr jag mig i det egentligen?  Jag har ju Millencolin. O Paramore. O Kid Down. Det är tre riktigt bra band som ni borde utforska! O Fall Out Boy så klart.

Fick oxå en kommentar på mitt senaste blogginlägg som jag blev lite full i skratt av. xD Haha. Frågan löd nåt sånt här: "Varför drar du alltid in dina kinder på kort?"  xD Haha. Det är helt omedvetet som jag gör det faktiskt. O jag gör det inte ofta kan jag ju tillägga! För det mesta tokler jag.

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0