Det ligger två st vilt främmande män i köket o sover

Ja det är sant. Det måste vara sen mina korridorskamrater hade fest igår. Hahaha. Blev mäkta förvånad när jag kom ut i köket kan jag ju säga! xD Hade egentligen tänkt o laga pannkakor, men jag ändrade mig. Kände inte för o börja krafsa runt i köket när dom två låg där. Jag har ju själv legat så där o sovit o jag vet ju hur kul det är. xD Inte alls är svaret. Första kvällen på nollningen så sov jag så där i Narins kök. O gissa om hennes grannar blev förvånade när dom kom ut i köket. Ganska mkt antar jag. Haha.
Borde läsa i Liedman-boken. Har inte läst en enda sida än så länge. Jag tror nog att den kan vara rätt så bra, men det är just det o ta tag i det som är det jobbiga liksom. Usch det är verkligen pissväder ute. >.< Skulle vilja sitta inne hela dan, men ut ska man väl så småningom. Tänkte försöka släpa iväg mig till Friskis på eftermiddagen. Behöver gymma lite o sen kanske gå på nåt pass om det finns nåt roligt. Jag ska bara motivera mig till o göra det.


Apropå festen här igår, så hörde jag att dom försökte spela "I am the Walrus" på gitarr. Det hördes mest vrål o några ackord här o där. xD Hahaha. Men jag blev lite glad av det iaf. :) Beatles gör mig alltid glad.
Somnade nog vid 2 i natt, men vaknade vid 4 av att det spelades musik ute i köket, inte på gitarr dock, utan skiva! Haha.

O shit va jag vill tillbaka till förra lördagen. <3 Sakna. Fan att vi missade efterfesten! Den verkade ha varit nåt utöver det vanliga har jag hört. Some other time maybe...?

Ciao på er snyggingar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0