Det ligger en hel värld därute o väntar på dig Gabriella!

Hjälp vilken seg dag det har varit idag. Hade det inte varit för att jag o Josefin skulle ut o gå i förmiddags hade jag nog kunnat sova hela dagen tror jag. Jag är verkligen sjukt trött. Sov en stund förut iaf. :) Gött. O det börjar redan att skymma ute. Blä. inom en halvtimme äre väl becksvart. Hade stora planer idag: Skriva klart en del till grupparbetet. Oj va jag har gjort det då. Hade iofs skrivit en del till igår då dom andra inte hade gjort nåt alls. Hehe. Då kände jag mig duktig. Har lyckats läsa lite i Nationella riktlinjer för missbruks- och beroendevård, men det har än så länge inte givit nåt alls. Inget som jag lyckats skriva ner iaf.
Grymt me träningsvärk har jag idag oxå. Ajajaj. Förstår inte varför jag har det, men jag tog väl i extra mkt igår på ki-boxen antar jag. Ont i huvet. >.<  Blä. Va äre me mig idag egentligen!? Jag bara klagar hela tiden ju. Stop it!

Dexter är bäst! <3 Synd att det inte kommer några fler avsnitt förrän till hösten. :( Det känns väldigt långt till dess.
O vet ni en sak!? Jag ska följa me Narin o hennes föräldrar utomlands på nyår.  :D  Men det beror lite på va det kostar så klart. Man är ju inte gjord av pengar. (But I wish I was!)
Längtar bort från Sverige. Det är så många platser jag vill se, besöka, lära känna, bli en del av. Det ligger en hel värld därute o här sitter jag i lilla Örebro o glor!? Kom igen nu Gabriella, det är bara att ta för sig! Skulle gärna vilja sticka o jobba i Australien, har hört att det inte är så svårt o få jobb där. Men det kanske blir efter plugget är klart. Får se va som händer.

Jag vet iaf en sak som ska hända nu o det är att jag ska plugga o sen gå till ICA o handla lite. O så film me Malin ikväll. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst känns det hemskt att man är i gamla gråa örebro ibland? blöööö. men vi klarar det här. sen åker vi ut och upptäcker heeeeela världen.

2007-12-12 @ 16:56:18
URL: http://annsahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0