Den första julklappen är inhandlad (what about the rest then?)

Jag kan idag stolt medgiva att jag har köpt min första julklapp! :D Känner mig stolt! Det va till min mammas sambo. Törs inte skriva va jag har köpt här, inte för att jag tror att han lyckas leta sig hit (o det hoppas jag verkligen inte heller!!!). Har även fixat min mammas julklapp oxå, men jag har beställt från internet o då har jag fått ett mejl idag att dom inte hade den i lager (!). OMG. Va fasen ska jag göra nu då!? Hoppas verkligen att dom får in den ASAP! I neeeeeeed it noooooooow! Har inte kommit på va jag ska köpa till min far, han sa ju dock att han inte önskade sig nåt. Men nåt vill jag ju ge. Godis kanske? ;P Hehehe. Pappa är ju heeeelt galen i sötsaker (en gen som jag ärvt av honom månntro?).  Aja, får fundera lite på den julklappen ett tag. Tror nästan att jag skippar o köpa till mina kompisar i år. Det blir mucho jobbigt o försöka hitta nåt till dom. Jag tycker att vi satsar på o göra nåt tillsammans istället, precis som min ena bror o hans sambo o jag ska göra. :) Jag menar, förra året fick jag min julklapp typ i april (!). Hahaha. xD Det är ju skrattretande. O sen fyller vi år i slutet på maj, början av juni där. Kändes lite väl onödigt me julklapp då ju. Näe, en konsert me dom vill jag gå på! Måste bara hitta nåt som vi alla tre gillar först. :)
Well well. Va som sagt på stan idag, o då inhandlas det oxå kläder. Från Gina Tricot. Världens gulligaste t-shirt/tunika/klänning (?) eller nåt. :) Muchisimo snygg va den iaf. Yum. Den ska jag nog ha på fredag på tentafesten. För ja, jag ska gå på juristernas tentafest på fredag. O sen blire Kåren för mig o Narin. It's gotta be. Det är dags för o dansa sönder Kåren. O det är jag o Narin bäst på. Jag vet att jag nästan har lovat mina polers i klassen o gå ut me dom oxå. O jag vill det me. Men det blir svårt o göra två saker samtidigt. O tentafesten har jag o Narin pratat om ett bra tag, eller ja, ett tag iaf. :P

Näe, dags för o sova nu. Jag måste ju gå upp kvart i sju. >.< DIE. Intervju me "Förebyggande enheten" i Tybble i morron bitti. Då äre bara o le o va glad ju. Weeey. Smile you bastard smile.

Natti natti sweetiepies. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0