Att vilja ha o att få är inte samma sak

Läsa Liedman låter lite långtråkigt. Jag jobbar jättemkt jämt. Näe det där blev inge bra. Tänkte att jag skulle ha skrivit alla meningar me temat "på samma bokstav", men det känns inte som att det blev så bra. xD Haha. Har inte pluggat alls mkt i helgen. Jag förstår inte va det är me mig. Har tappat disciplinen tror jag. Gaaaah. Kom tillbaka till mig älskade disciplin! Jag saknar dig.

Va på stan en sväng me Bianca idag o köpte marknadsnougat. Mums. :D (Ja, jag vet att jag inte borde ha köpt den, men va tusan, jag kunde inte bara låta bli ju!)  O så har jag blivit av me min bokhylla äääääntligen! :) YES! Mer space i förrådet liksom. Det är alltid bra. O sen så läste jag faktiskt lite i Liedman-boken förut, men det gick inte så bra eftersom jag somnade. xD Haha. Bra gjort, Gabriella! Jag säger ju det, jag har ingen som helst disciplin längre. Sucksucksuck.

KONSERT igen. I want it. I want Kid Down. I want Early To Bed. <3  I want Millencolin. I want MUSIC.

Duscha, läsa, sova. Sounds like a good plan to me.
Peace out.

Kommentarer
Postat av: anna-panna

min disciplin är också spårlöst borta. vad sägs om att ge sig ut och leta efter den ngn dag? men då får det sluta regna först. blö-grått-tråk-väder.

2007-12-03 @ 09:02:11
URL: http://annsahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0