27 år sen the man, the myth, the legend - John Lennon dog

Tentafest igår. :) Eller ja, så mkt på den festen va vi ju inte. xD Haha. Blev kvar i Narins korre o tjötade me en av hennes grannar + polers. Sen gick vi till Helen en sväng o snackade. O sen vidare igen till Narins "kusin" ( xD ) en sväng. O sen tillbaka till Tybblelokalen. O sen till Kåren. Det va många svängar igår minsann. Haha. Men roligt vare iaf! Drack nog en aningens för mkt om jag ska vara helt ärlig.
Hemma hos mamma i Kristinehamn nu. Bakat har vi gjort, o ätit risgrynsgröt. :) Mums! O jag har haft så jäklarns ont i huvet idag. >.< Men det är ju självförvållat än en gång.

Det är idag exakt 27 år sen John Lennon blev mördad. Det är helt konstigt länge. Nästan 30 år ju. Shite. Jag va liksom inte ens påtänkt när han dog. Weird feeling. O nu så älskar jag hans musik, eller ja, hans o Pauls (Beatles iofs) musik.

Harry Potter & Dödsrelikerna ropar efter mig. Det är bäst att jag går dit nu innan han blir arg. :)

See you in a not too far away future.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Diana

Nice att fredagen blev bra, det blev den här också dock kom man inte i säng förens halv sex på morron så igår gjorde man inte många knop...haha...fick tyvärr hoppa festen och hade filmkväll istället.
Hoppas du har
det bra, hemma hos mamma din!
Kram

2007-12-09 @ 10:20:36
URL: http://www.metrobloggen.se/dianad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0